Inicio > Conceyos > Manifestase escontra los Premios Princesa y llueu subvencionalos ye pura hipocresía
Conceyos

Manifestase escontra los Premios Princesa y llueu subvencionalos ye pura hipocresía

Con estes pallabres Miguel Ánxelu Agudo, representante d’Andecha Astur n’Uviéu calificó la decisión del Ayuntamientu d’Uviéu, con Somos ya IU nel gobiernu xunto col PSOE, de caltener la subvención a la Fundación Princesa, entamaora de los Premios Princesa de Asturias.

Pa Miguel Ánxelu, que vaigan a manifestase en La Escandalera escontra los Premios Princesa, los mesmos que-yos apurren perres de tolos uvieínos a la fundación que los organiza, supón tou un exerciciu d’hipocresía qu’espeya perfechamente cuala ye la “nueva política” que se fai n’Uviéu: “más de lo­ mesmo, con un pocu de posturéu pa la galería”.

La concesión d’una sovención de 250.000 € a la Fundación Princesa de Asturias, -un 16% menos que la concedía l’añu pasáu- supón pa Miguel Ánxelu la demostración de qu’a la hora de la verdá n’Uviéu siguen les coses igual que colos gobiernos del PP. “N’Uviéu tamos esperando pol cambiu prometíu, y namás vemos xestos publicitarios ensin conteníos reales”.

“Resulta increyible manifestase en La Escandalera escontra los Premios Princesa, de la man de los que-yos apurren perres pa facelos. Ye pura hipocresía, una desvergoña dafechu” reiteró.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *