Inicio > Asturies > Andecha Astur rique la torna de los restos d’asturianos del Valle de los Caídos
Asturies

Andecha Astur rique la torna de los restos d’asturianos del Valle de los Caídos

Vien de presentar una solicitú al “Principado” pa que cumpla coles sos funciones y tome les midíes afayaíces pa recuperar los restos de más de 2000 asturianos entierraos nel mausoléu franquista.

Acoyéndose a la llei 52/2007 de 26 d’avientu pola que se reconocen y amplíen drechos ya establécense midies favoratibles a quienes sofrieron persecución o violencia demientres la Guerra Civil y la dictadura, Andecha Astur rique l’actuación del  “Principado” pa que tornen a Asturies los restos de los asturianos entierraos nel Valle de los Caídos, aprofitando la previsible exhumación del dictador español.

Concretamente solicítase:

  1. Qu’el gobiernu del “Principado” reclame la devolución a les sos families de los restos de los asturianos entierraos nel Valle de los Caídos de Madrid y, nel so casu, el so treslláu a Asturies.
  2. Qu’el gobiernu del “Principado” sofite a les families que rican sofitu pa la exhumación y treslláu fasta Asturies de los sos familiares axustándose a la llei 52/2007 de 26 d’avientu.
  3. Qu’el gobiernu del “Principado” intervenga direutamente naquellos casos nos que les families nun riquieran el treslláu de los sos familiares entierraos bien por desconocimientu o por tenese por sumíu. L’Alministración asturiana tendrá de ponese en contautu coles families pa unvia-yos información y la documentación necesaria pa la reclamación de los restos.
  4. Qu’el gobiernu del “Principado” rica la identificación de tolos restos de los asturianos entierraos nel Valle de los Caídos y la so comunicación previa a les families afeutaes pa que puedan asistir a la exhumación.
  5. Qu´ANDECHA ASTUR seya tenía como parte interesada en cuanto fai a lo solicitao y que se-y notifique lo que se resuelva al respeutu y de los trámites y procedimientos alcordaos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *