Inicio > Xunión Europea > Coles muyeres kurdes
Xunión Europea

Coles muyeres kurdes

Coincidiendo cola celebración del díi de la Muyer trabayaora, les muyeres kurdes  cellebren la Selmana de la Muyer y convoquen a muyeres de tol mundiu a acompangales na so llucha. La so intención ye enllenar les cais y cientros sociales de les más emportantes ciudaes kurdes coles sos reivindicaciones.

Dende la Estaya de la Muyer  d’Andecha Astur, Sonia González,  unvióse-yos unes pallabres de solidaridá na so llucha, tan asemeyada a la de nueso.

“ Ye duro pa mi, una muyer d’un país  “civilizáu”, con tolos “avances” que les muyeres vamos algamando al traviés d’años de llucha, con una vida “normal y tranquila”  nun estáu nel que les muyeres son violaes, asesinaes, golpiaes, dispreciaes, ofendíes, insultaes, infravaloraes, mal pagaes y escaeces diariamente, reconocer la esistencia d’otres muyeres, vosotres, que tando en condiciones tremendamente peores que les de nueso, tienen por embargu’l valor, la iniciativa, la fuercia y l’enfotu de salir a la cai, non a mermurar que tienen drechos, non a pregar por una migaya de respetu, sinón a glayar como campeones, que sois muyeres, que sois kurdes, que sois llibres. Tola mio almiración y apoyu nes lluches (como muyeres y como pertenecientes a una nación primía) que compartimos. Dende Asturies, dende la estaya de muyeres d’Andecha Astur, un candial abrazu. “

El comunicáu llióse  ​nos más de cincuenta actos programaos pa esta selmana en pueblos y ciudaes kurdes.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *