Inicio > Xunión Europea > Escontra’l CETA na Xunión Europea
Xunión Europea

Escontra’l CETA na Xunión Europea

Josu Juaristi, el nuesu diputáu européu de Los Pueblos Deciden, participó nes movilizaciones dende un entamu, y por supuestu votó a la escontra.

“Participemos na iniciativa escontra’l CETA xunto con millones de ciudadanos y ciudadanes europees, d’ende que participáremos nes protestes de güei y lleváremos la so voz fasta’l plenu del Parllamentu Européu votando escontra l’alcuerdu ente la XE y Candadá”

Les movilizaciones tovieren llugar tantu fora como dientru la Cámara y nes mesmes participaren, amás de los diputaos europeos del grupu d’izquierda (GUE/NGL) representantes d’ALE/Verdes y delles diputaes de S&D. Pocu enantes de la votación formóse una cadena humana alroidu l’hemiciclu y amosárense camisetes con llemes escontra’l CETA nel plenu.

“El CETA abre la puerte a una mayor lliberalización, va marcar el futuru de la industria dañando a les piqueñes y medianes empreses, dará puxu a l’agricultura intensivo y decidirá lo que vamos facer y cómo, o, meyor dicho, lo que nun vamos facer, na defensa del mediu ambiente y la llucha escontra’l cambiu climáticu. Ello ye, va decidir el nuesu futuru en munchos ámbetos y seutores na pior direición posible pa los intereses de la gran mayoría de la ciudadanía y, per ende, en porgüeyu de les grandes compañíes”.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *