Inicio > Asturies > Convocáu’l Conceyu Nacional #YeAsturies
Asturies

Convocáu’l Conceyu Nacional #YeAsturies

A pocu más d’un añu de les elleiciones nacionales, de conceyu y probablemente tamién europees, Andecha Astur convoca’l Conceyu Nacional #YeAsturies, col enfotu d’afitar llnies d’actuación que mos permitan aportar a esa convocatoria elleutoral coles coses bien feches, coles idegues clares, con xunidá y con ganes.

La convocatoria rialízase dende’l comencimientu de que ye urxente treslledar al Pueblu Asturianu la convición de que les soluciones p’Asturies van venir d’Asturies y non de fuera, asina como de la necesidá de faer frente común a la hora d’encarar les consecuencies de la política española p’Asturies: despoblación, emigración forciao, desdexamientu dela fastera rural, desproteición del campu, masificación turístico, escalamientu de la industria, precariedá llaboral, desaniciu cultural, contaminación, probitú, represión llingüística… y un llargu ecétera que define la triesti situación que vive’l país.

Poro, dende Andecha Astur convocamos a tola xente que quiera trabayar por Asturies y que quiera sacar alantre esti pueblu, a acudir al prósimu Conceyu Nacional que, convocáu baxo’l llema #YeAsturies, cellebraremos a finales del mes de mayu.

En prósimes feches dirán convocándose aconceyamientos abiertos n’estremaos puntos de la xeografía asturiana pa dir tresnando esti Conceyu Nacional, de los que diremos informando al traviés d’esta páxina. El primeru d’ellos tendrá llugar güei mesmo en Siero, a les 20:30 hores nes Escueles de Granda, y ta abiertu a miembros de la organización y simpatizantes en xeneral.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *