Inicio > Asturies > Homenaxe Ochobre ’34
Asturies

Homenaxe Ochobre ’34

El prósimu 12 d’ochobre Andecha Astur cellebrará a les 13 h. nel Cimenteriu Pando –Llangréu- el tradicional homenaxe a la revolución asturiana d’ochobre del 34.

La figura de Belarmino Tomás, como protagonista principal de los fechos revolucionarios d’ochobre del 34, y darréu como presidente del Conseyu Soberanu, sedrá una vegada más la representación d’esi Pueblu Asturianu que protagonizó la hestórica revolución y que la defendió cola vida frente al exércitu de la República Española, y que tuvo en Belarmino Tomás l’interllocutor que negoció énte esi exércitu republicanu español una rendición pautada que llueu los españoles nun respetaríen, protagonizando una represión sangrina y xabaz.

L’homenaxe a esi Pueblu Asturianu, que declararíe la República Obrera y Campesina d’Asturies frente a la República Española, qu’incapaz de respetar el Drechu a Decidir del Pueblu Asturianu procedió a invadir militarmente’l nuesu país, faise agora mesmo d’especial actualidá cuando la voluntá del Pueblu Catalán de decidir llibremente’l so futuru vese menaciada por esi mesmu Estáu español.

Arriendes d’ello, los fechos hestóricos d’aquellos asturianos y asturianes son un exemplu perenne pal nuesu Pueblu, y una alternativa siempres presente frente al proyeutu d’esfarrapamientu, esaniciu, paru, precariedá, emigración forciada de la mocedá y asimilación colonialista que l’Estáu español tien entamáu p’Asturies.

Asina mesmo, la fecha del 12 d’ochobre resulta especialment, tanto por asitiase metanes del periodu revolucionariu asturianu, como pola sinificación españolista d’esa xornada, na que l’Estáu español cellebra una “Hispanidá” que nun ye más que una xornada d’esaltación del so patrioterismu colonialista.

L’actu tendrá llugar nel Cimenteriu Pando –Llangréu- énte la tumba de Belarmino Tomás, el prósimu xueves 12 d’ochobre a les 13 hores.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *