Inicio > Xunión Europea > Costitución d’Agora Repúbliques
Xunión Europea

Costitución d’Agora Repúbliques

Ayeri tuvo llugar la firma del documentu de costitución de la coallición Agora Repúbliques, integrada por Esquerra Republicana de Cataluña, EH Bildu, BNG, Puyalón, Ahora Canarias y Andecha Astur, y que concurrirá a les elleiciones europees del 26 de mayu.

Esta coallición elleutoral cientrará los sos esfuerzos en reivindicar los drechos de les presones y los pueblos, una ferramienta democrática que mos permita defender les llibertaes, los drechos nacionales y sociales, y una democracia digna, faciendo frente a la monarquía, y al resurdir de la estrema drecha n´Europa.

La participación nesta coallición multiplica’l valir políticu d’Andecha Astur, al garantizar la so presencia a nivel estatal y européu, y per ende, aporta una voz propia que represente y defenda los drechos presonales y colleutivos del pueblu asturianu.

A la firma del documentu asistió una dellegación asturiana ente la que s’atopaba Llucía Fernández, candidata al Congresu y el Secretariu Xeneral d’Andecha Astur, Paulo Arboleya, que firmó’l documentu col que se costituyó oficialmente esta coallición.

SOPELEXU AGORA REPÚBLIQUES

Agora Repúbliques ye una allianza comprometía cola defensa de los drechos sociales (salú, educación, asistencia social, cultur ay vivienda) y llaborales; comprometía con un modelu de sociedá xustu, solidariu, feminista, abiertu, ecoloxista y democráticu, pa defender y conquistar tolos nuesos drechos como presones y como pueblu.

Un modelu de sociedá que dea puxu al texíu productivu ya industurial, l’anovación y el desendolcu, que permita a los xóvenes criar y desendolcar el so propiu futuru y que curie’l presente y futuru de los nuesos mayores. Un mou de sociedá que promueva y garantice la bayura cultural y llingüística de los pueblos; internacionalista y pacifista; que promueva un modelu de desendolcu xustu, y verde, que defenda’l mediu ambiente y lluche escontra’l cambiu climáticu; un modelu de sociedá que nun preslle forntes a los que namás gueten un futuru dignu pa elles y les sos fíes; un modelu de sociedá que combata’l facismu y la xenofobia.

Pola democracia, los drechos y les llibertaes. Pola defensa de los nuesos pueblos y les sos xentes, Agora Repúbliques.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *