Inicio > Asturies > Manifestamientu Asturies Nun Tien Rei
AsturiesSanidá

Manifestamientu Asturies Nun Tien Rei

Convocáu por Andecha Astur y otres organizaciones antimonárquiques apautaes col llema «Asturies nun tien rei»,  cellebraráse esti vienres 16 n’Uviéu, en rempuesta a los los premios “Princesa de Asturias” 

Andecha Astur y otres organizaciones antimonárquiques apautaes col llema “Asturies nun tien rei”, llamen a manifestase énte la cellebración de los humillantes premios “Princesa de Asturias”, sofitaos con dineru públicu y  que presenten a Asturies y a los asturianos como vasallos de la monarquía española.

El manifestamientu tenrá llugar esti vienres 16 d’ochobre, n’Uviéu, y entamará a les 19:00 h. saliendo dende la Cai Emilio Alarcos (escaleres de El Milán) pa finar en Pza. La Escandalera.

Esta convocatoria entra dientru la dinámica a les que, dende la pasada visita de los reis d’España a Asturies,  yá ficieremos nel mes d’agostu y al manifestamientu pola Soberanía y la República cellebráu’l Díi de la Nación Asturiana

Asturies tien de lluchar pa defender el so futuru frente a la crisis social y la crisis sanitaria, póro refugamos la monarquía y los premios Princesa de Asturias y facemos el llamáu a manifestase el prósimu 16 d’ochobre.

One thought on “Manifestamientu Asturies Nun Tien Rei

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *