Inicio > Asturies > Andecha Astur desixe a Barbón que dedique les perres de «Nómades Dixitales» a repatriar asturianos
AsturiesPortada

Andecha Astur desixe a Barbón que dedique les perres de «Nómades Dixitales» a repatriar asturianos

Tres espatriar forzosos a miles d’asturianos,el PSOE gasta recursos, non a trayelos de vuelta, sinón a sustituyilos por presones d’otros llugares.

Tamién desixe’l desaniciu del Comisionáu pal retu demográficu por inútil.

 

Cuandu nos tiempos d’Areces yera una denuncia común que miles y miles de moces y mozos asturianos salíen forciaos d’Asturies pa poder topar un futuru dignu que se-yos ñegaba equí, Areces y el PSOE falsiaron la rialidá calificando a los espatriaos de “lleendes urbanes”, ñegando la esistencia del problema aniciáu por ellos mesmos.

Aquelles polítiques, que nós califiquemos de xenocides, continuaron colos sucesores d’Areces y, por supuestu, col presidente Adrián Barbón. Nestos cuatru años del so gobiernu, caltuvo les polítiques neolliberales del PSOE’n materia llaboral, económica, social, cultural, dixital, de comunicaciones… que fuercien a migrar a los asturianos. Sicasí, a mou de pantalla distractora Barbón entamó’l “Comisionáu pal retu demográficu”, con nivel de Direición Xeneral y a cargu’l so collaciu Jaime Izquierdo Vallina. Tola oposición parllamentariotuvo de reconocer hai poco qu’esi Comisionaú nun fae llabor.

Llegaos a estes altures del drama demográficu asturianu, resulta que Barbón decide disimulalu cola campaña “Nómades dixitales”, destiná a intentar repoblar Asturies con presones d’otros territorios que quieran venir a teletrabayar al “paraísu ñatural” que-yos vende, con una supuesta cobertura dixital de calidá que nun ye rial.

Los asturianos qu’emigraron a la fuercia y los que vivimos nel país, nun podemos entender esta campaña más que comu un insultu a los espatriaos, una declaración formal de que nun importen un res al gobiernu de Barbón.

Asturies tenía 1.072.000 d’habitantes en 1999, cuandu entamó l’imperiu d’Areces. Y agora, al acabu’l mandatu de Barbón, Asturies ta a puntu baxar del millón d’habitantes. Demientres los cuatru años de gobiernu de Barbón, Asturies perdió 12 habitantes diarios.

Dende Andecha Astur pidimos al presidente que dexe de sostener les sos polítiques na mentira y na manipulación de la rialidá. ¿Qué paraísu idílicu quier vender a los foriatos? ¿Agora son fatos los asturianos qu’abandonaron a la fuercia una tierra onde podríen vivir comu nun paraísu?

Poro, desiximos la retirá de la campaña “Nómades dixitales” y que se dediquen los sos recursos a la repatriación d’asturiamos emigraos forzosos. Del mesmu mou, pola so evidente inutilidá, desiximos el desaniciu del Comisionáu pal retu demográficu.

One thought on “Andecha Astur desixe a Barbón que dedique les perres de «Nómades Dixitales» a repatriar asturianos

  1. Miguel BP

    Escribo en castellano principalmente porque me expreso mejor que en Asturiano
    El PSOE Asturiano nunca quiso a la juventud. La mayoría de sus políticas son destinadas a la gente mayor abandonándonos. Luego nos insulta por marchar o querer marchar en busca de mejores oportunidades laborales y mejor oferta cultural que aquí no lo hay. Si se hiciesen las cosas bien como en Euskadi no nos iríamos.
    La campaña digital está destinada a atraer gente de fuera para que teletrabaje, no para fomentar la economía local. Además dice varias cosas que son falsas como: Buenas comunicaciones: Mentira: Peaje del Huerna (y se niega a quitarlo junto al MITMA, cuando los rescates a otras son más caros), Ferrocarril del S.XIX con la rampa de Pajares y tras abrir la variante aun no vendrá el AVE y nos quieren cortar durante cuatro años todos los fines de semana el tramo Lena-Oviedo. Luego está la FEVE con continuos retrasos, averías, problemas y con una velocidad media de los años 50 o 60. La conexión a Internet saliendo de los núcleos urbanos es pésima: cobertura mala o inexistente, apenas hay fibra óptica y cuando sucede algún temporal se corre el riesgo de averías e interrupciones de internet incluso en las grandes ciudades. Tampoco ni siquiera el medio de comunicación más antiguo por ondas, la radio funciona bien en Asturias: la mayoría de emisoras nacionales se cogen muy mal, especialmente las musicales que escucha la gente entre 20 y 40 años como LOS40, Cadena Dial o Europa FM. Ahora emisoras amigas de la FSA como KISS FM o emisoras sin licencia con música de fachas y gestionada por un facha como Carrusel FM se reciben perfectamente. Apenas hay emisoras libres y que difundan la cultura asturiana: quedan algunas como Radio QK Y Radio Kras que estuvieron a punto de ser cerradas por el Principado. En cuanto a cultura y ocio la oferta es nefasta: apenas hay conciertos de los artistas nacionales del momento y jóvenes. Artistas como Miriam Rodríguez, Marta Soto, Paula Mattheus etc cuesta disfrutarlas en concierto en esta región en salas o teatros teniendo ya que salir de Asturias a verlas a otras ciudades como Valladolid, cosa que yo ya hice varias veces. Tanxugueiras que tanto gusta a Adrián Barbón, si no es por Mieres el año pasado en la Folixa de Primavera no hubieran pisado Asturias. Ahora el grupo del hijo de Bárcenas Taburete, Bertín Osborne, Raphael y demás cantantes para fachas y viejos no faltan en Asturias y en bastantes casos usando dinero público al actuar en sitios como La Laboral. Luego también no falta la Ópera de Oviedo, música clásica para gente mayor y facha. Añado además que un bar o establecimiento no puede poner música en directo sino cuenta con licencia de discoteca o Salas de Conciertos, cosa que lleva así desde Areces y que la FSA no quiere modificar y no ocurre en ninguna CCAA del resto de España.
    En cuanto a política: nefasto. Ni reforma del Estatuto, ni Asturinu Llingua Oficial, ni poder político en Madrid ni nada. El ninguneo empezó ya en la autonomía ya que se nos negó el derecho de estatus nacionalidad histórica, estatus al que tenemos derecho y tienen otras CCAA como Andalucía, Galicia, Catalunya y Euskadi. Además se llama Principado de Asturias estableciendo así una relación con la monarquía española que no quiere la gente, ya que la monarquía española todos sabemos lo que son #AsturiesNunTienRei.
    Y por último la juventud asturiana es la más deprimida y con más ansiedad de todo el país y se nos niega la escucha por parte de una parte de la Sociedad Asturiana (los votantes mayores de FSA-PSOE, PP y demás ultraderecha) y se nos ofrecen unos Servicios de Salud Mental públicos nefastos

    Si Asturias se pareciese en algunas cosas a Euskadi (Trabajo, oferta cultural, Sanidad), C. Valenciana (Oferta cultural y comunicaciones) o Galicia no nos iríamos. Disfrutaríamos de viviendo en un Paraíso Natural, en nuestra casa.
    Asturias nos expulsa

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *