Inicio > Asturies > Nueves estayes de trabayu
Asturies

Nueves estayes de trabayu

De magar la Xornada de Formación y Alderique, entamamos nueves estayes de trabayu cola tema del padrimoniu, les redes sociales y la estratexa comunicativa en xeneral.

LA SIDRA.- La dinámica de formación y alderique como mecanismu participativu y de preparación tornó a resultar especialmente efeutiva, xunciendo aspeutos concretos de les actividaes colo que ye la llinia política y la implicación presonal de los miembros de la organización, abriendo calces participativos que permitan l’averamientu de los simpatizantes y meyorar tanto la dinamica interna como esterna.

Otru aspeutu fundamental foi la estratexa comunicativa, onde s’analizó la situación xenerada pol boicó comunicativu que carecemos y estudiárense mecanismos alternativos comunicacionales que mos permitan superalu na midía de los posible. Nesi sen entamóse una estaya de comunicación abierta qu’esperemos escomiece a dar resultaos aína.

Con una perbona impresión polos resultaos algamaos, valoróse la comeniencia de siguir faciendo xornaes específiques de temática concreto que permitan concretar les llinies politiques de la organización y la participación abierta a la xente interesao.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *