Inicio > Xunión Europea > Tres les xestiones d’Andecha Astur, la Comisión Europea pide desplicaciones pola contaminación
Xunión Europea

Tres les xestiones d’Andecha Astur, la Comisión Europea pide desplicaciones pola contaminación

De magar la información apurrío por Andecha Astur a la Comisión Europea, esta pidi deplicaciones a España pola contaminación ambiental na fastera central d’Asturies

Los conceyos cola Comisión Europea entamen a frutiar y la Comisión europea del mediu ambiente cumple col so alcuerdu, algamáu nel conceyu que caltuvo Llucía F. Marqués en nome d’Andecha Astur con Roel HOENDERS (Oficial européu de política  de Calidá del aire y emisiones industriales) y Michael KLINKENBERG  (Oficial européu de proyeutu científicu / téunicu) nel que se comprometieron a abordar col gobiernu estatal l’incumplimientu de les normatives comunitaries na industria asturiana.

La información apurrío nesi conceyu apaez nel informe  de la Comisión Europea, incluyendo con ello al cientru d’Asturies y a Xixón pente les fasteres del Estáu español nos que s’incumplen les llendes de la Direutiva de Calidá del Aire no que cinca al diósidu de Carbonu (NO2) y a les partícules contaminantes, (PM10).

Les autoridaes comunitaries pidirán desplicaciones énte estos incumplimientos, tando convocada yá una xunta con representantes de los países afeutaos. El Ministeriu español cuenta apurrir nesi conceyu los datos del caberu informe disponible, del 2.016, llixeramente más bonibles que los del añu anterior y bultablemente meyores que les que se recoyeron nel añu 2.017, ello ye, esconderán les mediciones más recientes y les más escandaloses, que yá tan en manes de los comisionaos –tres de la nuesa visita- y disponibles nes sos páxines uebs.

L’actuación de la XE nestos casos ye llento, pero seguro, y nun duldamos que la nuesa intervención llevará a la Comisión Europea de Calidá del Aire a forciar les midíes afayaices pa frenar el grave problema de contaminación atmosférico que carecemos nel país.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *