Inicio > Asturies > Andecha Astur tresllada la campaña #ConsumiAsturiano a los seutores más afeutaos
AsturiesConceyosCultura asturianaLlaboralMás noticiesMediu AmbienteMocedáMuyerPortada

Andecha Astur tresllada la campaña #ConsumiAsturiano a los seutores más afeutaos

Trátase de que #ConsumiAsturiano nun seya una campaña patrimonial d’Andecha Astur, y que seya compartía pol conxuntu la sociedá asturiana d’alcuerdu a les sos propies prioridaes y sensibilidaes

Andecha Astur ta contautando con representantes de la economía llocal y los piqueños productores pa interesase poles sos circustancies particulares y ponemos a la so dimposición pa escuchar les sos situaciones concretes, propuestes y reclamaciones; manifestándo-yos la dimposición a acompangalos en posibles campañes que surdan dende’l so alrodiu.

Nel mesmu sen, preséntase-yos la campaña #ConsumiAsturiano entamada dende Andecha Astur pa dar puxu al consumu asturianu y sofitar el comerciu llocal, los productos asturianos y a los productores, empresarios y comerciantes d’Asturies, convitándolos a participar na mesma d’alcuerdu a les sos propies prioridaes y sensibilidaes, de tala miente que puedan llevala a cabu de forma independiente o colos niveles de collaboración cola organización, que camienten afayaízo,  ensin denguna triba de patrimonialización nin dirixismu de la campaña por Andecha Astur.

Arriendes d’ello, tamién se-yos treslledaron les midíes propuestes al “Principado”, y que principalmente son:

  • Redefinición de la política agroalimentario del “Principado”, con criterios más xustos y caltenibles, d’alcuerdu a los principios de soberanía alimentario, qu’implica la capacidá del pueblu asturianu pa definir les sos polítiques agraries y alimentaries.
  • Aídes públiques pa los seutores productivos asturianos
  • Proteición del mercáu llocal frente a productos qu’inunden el mercáu per baxo de coste y con alta buelga de carbonu por mor del tresporte.
  • Aniciu d’una sociedá mercantil pública con plataforma dixital pal comerciu direutu de productos asturianos, que incluya un alcuerdu pal tresporte de mercancies.

Too ello dientru la dinámica d’Andecha Astur afalando a priorizar el consumu nel comerciu llocal, de productos asturianos y n’empreses asturianes, nun contestu nel que la Covid-19 pon en grave pelligru la economía llocal y los piqueños productores.

Poro, convídase-yos a los seutores direutamente afeutaos, y al conxuntu de la sociedá asturiana a compartir los hashtag #ConsumiAsturiano #FuturupAsturies y manifiéstase la dimposición de la organización en participar nes iniciatives que puedan dir surdiendo nesi sen.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *