Inicio > Asturies > XXIII Díi d’Andecha, homenaxe a la Declaración de Soberanía de 1808
AsturiesPortada

XXIII Díi d’Andecha, homenaxe a la Declaración de Soberanía de 1808

Andecha Astur cellebrará’l prósimu sábadu 23 de mayu’l so Díi d’Andecha, col tradicional homenaxe a la Declaración de Soberanía de la Xunta Suprema en 1808 no que ye’l primer actu d’autodetermín d’Asturies na dómina contemporania.

L’actu tendrá llugar a les 13 hores a la puerte de la Sala Capitular – Plaza Corrada del Obispo– onde tuvo llugar la mencionada declaración de Soberanía cola qu’Asturies recuperó la independencia nel sieglu XIX.

Por mor del andanciu del coronavirus y les llimitaciones que supón, nun habrá convocatoria pública, y l’actu sedrá especialmente simbólicu, con una ofrenda floral ya intervención política reivindicando la nuesa identidá nacional y reclamando la Soberanía política de la qu’agora adolecemos, sometíos a una Costitución española y un Estatutu d’Autonomía que nin garantiza nin respeta los nuesos drechos colleutivos como Pueblu.

Y ye que, como xuraron los miembros de la Xunta Xeneral na declaración de Soberanía «El poder, tol poder, reside y procede del Pueblu»

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *