Inicio > Asturies > Asturies nun tien rei, Asturies nun tien princesa
AsturiesPortada

Asturies nun tien rei, Asturies nun tien princesa

El manifestamientu en refuga a los «Premios Princesa» tornó a dexar nidio qu’Asturies nun ye esi «Principado» servil que mos impunxeron dende Madrid, qu’Asturies Nun Tien Rei, y sí un Pueblu vivu que nin se rinde nin s’apanda

¡Asturianes, asturianos, antimonárquicos de cualisquier orixe y condición… bienveníos toos a esta Plaza de La Escandalera! Con estes pallabres recibíase al manifestamientu que saliendo de les escaleres del Milán percorrió Uviéu fasta esta plaza, baxo un terriu control policial y una llimitación del percorríu col que pretendió ocultase la rempuesta popular frente a la enfrenta que representen los «Premios Princesa» pal Pueblu Asturianu.

Na intervención política que fexo Mariu Arbesú féxose un repasu a lo que ye la monarquía y lo que foi la transición, y les sos implicaciones na Asturies d’anguañu, denunciando espresamente’l financiamientu públicu de la fundación promonárquica que promueve estos premios, y desixendo finar con esa práutica –talo como fexo Andecha Astur presentando una riestra propuestes nel Congresu, Xunta Xeneral y Cases Conceyu-, afitando tamién que: «Vemos con claridá cómu la monarquía nun tien llendes polítiques, llegales nin étiques nel so enfotu por arriquecer y perpetuase. Y cómu la casta político qu’ocupa les istituciones de gobiernu y representación defende esa monarquía española, cohabitando con ella nes mesmes condiciones d’indinidá y corrución.

Asina ye que’l sistema políticu español nun-y sirve a Asturies, nun-y sirve a les trabayaores. La monarquía española, la so Costitución, el so Gobiernu, el so Congresu, el so Senáu, el so Estatutu d’Autonomía y la so Xunta Xeneral del “Principado” nun mos representen»

La intervención política finó faciendo referencia a la necesidá de trabayar a comuña nun proyeutu común que dea rempuesta a les necesidaes del nuesu pueblu »

«Asturies nun tien rei. Asturies nun tien princesa.

Asturies tien trabayaores esplotaos, xente en paru, ciudadanes y ciudadanos con drechos amenorgaos, población con necesidaes básiques ensin cubrir, compatriotes emigraos a la fuercia, una identidá propia por reconocer, un proyeutu de llibertá por costruyir ente toes y toos.

Ye tiempu de xuntances. Ye tiempu de trabayar a comuña por desaniciar el mal que mos ataca comu Pueblu y comu clas trabayaora»

Una vuelta más quedó nidio qu’Asturies nun ye esa tierra conquistada y sumisa que pretenden, y munchu mesnos  esi «Principado» que mos impunxeron dende Madrid, sinon un Pueblu vivu, dimpuestu a defender los sos drechos ya identidá, que nin se rinde nin apanda.

La rempuesta, entamada por Andecha Astur conxuntamente con estremaes organizaciones antimonárquiques ye la continuación a les que vienen teniendo llugar nos tiempos caberos frente a la monarquía española, y qu’espeya como la capacidá d’entendimientu ente formaciones polítiques y sociales d’estremaes idioloxíes y práutiques polítiques ye posible y eficaz a la hora de dar puxu a la nuesa capacidá d’organización y rempuesta, marcando una llinia d’actividá esitosa que de xuru dirá ampliándose con nuevos oxetivos ya incorporaciones.

LLEER INTERVENCIÓN POLÍTICA

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *