Inicio > Asturies > Escontra la reforma llaboral que caltienen PSOE, Podemos ya IU
AsturiesLlaboralPortada

Escontra la reforma llaboral que caltienen PSOE, Podemos ya IU

Andecha Astur sofita’l manifestamientu del 16 de xunetu convocáu por CSI y CNT

Un Gobiernu español del PP dexómos comu regalu malditu l’endurecimientu de les condiciones llaborales, la pernomá reforma llaboral del PP. Y el gobiernu español que lu siguió (PSOE + Podemos + IU) apautó pa costituyise que’l desaniciu d’esa reforma llaboral sedría un oxetivu políticu prioritariu.

Llevamos yá media llexisllatura d’un gobiernu formáu, supuestamente, por socialistes y comunistes y la reforma llaboral del PP sigue vixente, intauta… Los fechos son los que dicen qué rialidá tamos viviendo: España nun tien un gobiernu de socialistes y comunistes, tien otru gobiernu español más, neolliberal tamién, que se pliega comu los demás a los dictaos del mercáu y el capital.Mentantu, los sindicatos del sistema (UGT, CCOO) callen, asumiendo’l so papel de cómplices.

Sicasí, los pueblos y ciudaes d’Asturies, la clas trabayaora que los habita, tienen la necesidá y la obligación de dar una rempuesta al status quo que defenden los partíos y sindicatos españoles.

Poro, abúltamos coherente y necesaria la covocatoria de manifestamientu que CSI y CNT faen pa esti vienres, 16 de xunetu, a les 17 h, con salía de la Casa Sindical de Xixón; una rempuesta na cai que va coincidir cola presencia en Xixón de la ministra de Trabayu, la podemita Yolanda Díaz.

Andecha Astur fae un llamáu públicu a participar nesti manifestamientu, sofitando la llucha del sindicalismu de clas asturianu escontra la reforma llaboral que caltién vixente’l gobiernu español PSOE + Podemos + IU.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *