Inicio > Asturies > Oskar Matute presenta en Madrid les entrugues d’Andecha Astur sobro desindustrialización d’Asturies
AsturiesLlaboralPortada

Oskar Matute presenta en Madrid les entrugues d’Andecha Astur sobro desindustrialización d’Asturies

Tres l’aconceyamientu en Madrid de los diputaos d’EH Bildu con Andecha Astur y representantes de trabayaores asturianos d’empreses en cris, Oskar Matute rexistró nel Congresu español les entrugues que-y apurrió Andecha Astur sobro’l nueu procesu de desindustrialización que carez Asturies.

Les entrugues presentaes al gobiernu español con solicitú de rempuesta per escrito fueron:

Alsa, Alu Ibérica, ArcelorMittal, Asturiana de Zinc, Danone, Delcom, Duro Felguera, EBHI, General Dynamics, Just Eat, Konecta, Lacera, Mataderu Xixón, Modultec, MRT, SAD, Saint-Gobain, Serunion, Sespa, Vayen… Éstas y otras empresas, ubicadas en Asturies, dicen en la actualidad hallarse en situación de grave crisis, haciendo peligrar sus inversiones, las ayudas públicas recibidas por algunas de ellas, los puestos de trabajo generados y la estabilidad social, económica y laboral de Asturies.

¿Con cuántas de estas empresas mantienen contacto el Ministerio de Trabajo o el Ministerio de Industria a fin de estudiar planes de viabilidad, de reflotación o mantenimiento del empleo?

¿Qué iniciativas va a tomar el Gobierno español para detener y compensar este nuevo proceso de destrucción masiva del tejido industrial que sufre Asturies?

¿Qué medidas piensa tomar el Gobierno español para la recuperación de capitales públicos invertidos en empresas que ahora anuncian el despido parcial o total de su plantilla de trabajadores?

¿Está dispuesto el Gobierno español a pactar urgentemente con el Gobierno de Asturies un Plan Estratégico de Reindustrialización de Asturies?

¿Hay algún contacto o alguna mesa de trabajo entre el Gobierno de Asturies y el español para gestionar alguna solución consensuada a este nuevo proceso de desindustrialización?

La situación de les empreses en cris n’Asturies ye especialmente grave darréu que non solo respuende a unes polítiques planificaes dende Madrid, sinon -y como consecuencia d’ello- que les sos reivindicaciones nun cunten con sofitu rial a nin del ‘Principado’, nin de les sucursales de partíos políticos y sindicatos españoles n’Asturies.

La pertenencia d’Andecha Astur a la coallición ‘Agora Repúbliques’ permite una vuelta más llevar la so voz y la so problemática, al panorama políticu.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *