Inicio > Asturies > Andecha Astur saluda a Aína nel son Congresu Fundacional
AsturiesPortada

Andecha Astur saluda a Aína nel son Congresu Fundacional

Andecha Astur cellebra la incorporación de voluntaes y sensibilidaes nel espaciu políticu de la esquierda asturiana

Cola sida del so Congresu Fundacional, Andecha Astur unvió un saludu a les compañeres y compañeros d’Aína, valorando que «la organización de la esquierda asturiana conforme a les diferentes sensibilidaes esistentes supón un pasu allantre no que tien de ser un frente común».

La organización de la sociedá asturiana alrodiu de principios d’esquierda asturiana soberanista y l’encadarmar un frente común ampliu  que permitan ufrir a la sociedá asturiana un proyeutu viable en defensa de los sos llexítimos drechos presonales y colleutivos ye un oxetivu principal p’Andecha Astur, que camienta que con esta nueva incorporación pue vese reforciáu.

El saludu unviáu diz asina diz:

«A les compañeres y compañeros d’Aína nel so Congresu Fundacional

Andecha Astur allégrase de la incorporación de nueves voluntades a la xera político en defensa de los drechos individuales y colleutivos del pueblu asturianu.
La organización de la esquierda asturiana conforme a les diferentes sensibilidaes esistentes supón un pasu allantre no que tien de ser un frente común qu’ufra a la sociedá asturiana un proyeutu viable, una ferramienta de progresu, recostrución nacional y tresformación social.
Colos meyores saludos».

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *