Inicio > Asturies > Palestina, el drechu a defendese
AsturiesInternacionalPortada

Palestina, el drechu a defendese

Andecha Astur entama la Charra alderique “Palestina, el drechu a defendese” con Majeb Dibsi de protagonista

 Majed Dibsi Bulbul, xurista y periodista palestín, representante del Frente Popular pa la Lliberación de Palestina (FPLP)* y vicepresidente de la Xunión de Comunidades e Instituciones Palestines n’Europa, defenderá’l drechu a l’autodefensa del pueblu palestín énte los ataques israelies

El vienres 9 de febreru la Escuela de Comerciu de Xixón acoyerá una charra-alderique baxo l’entítulu “Palestina, el drechu a defendese” na que Majed Dibsi Bulbul, xurista y periodista palestín, representante del Frente Popular pa la Lliberación de Palestina (FPLP) y vicepresidente de la Unión de Comunidades e Instituciones Palestines n’Europa, defenderá’l drechu del pueblu palestín a defendese pa recuperar los sos drechos inalienables, reconocios pol drechu internacional. Falamos del drechu a vivir en paz, a tornar a los sos llares y propiedaes, pero tamién a decidir el so futuru, a la llibre determinación, a la independencia y a la soberanía nacionales.

Majed Dibsi Bulbul defenderá esa postura, frente a les llectures simplistes asumies n’Occidente incluso por munchos de los que dicen tar de parte de los palestinos, y que dan a entender que lo que ta pasando en Palestina ye la rempuesta d’Israel a l’acción terrorista de Hamás.

La realidá ye que Palestina vive nun continuu asediu per tierra, mar y aire dende hai más de 18 años y que de magar el 7 d’ochobre asistimos al esterminiu sistemáticu d’un pueblu nun xenocidiu de magnitúes épiques, l’intentu xabaz d’esaniciar a toa una población de la so tierra.

Palestina tien drechu a defendese.

Darréu la intervención, abriráse un alderique nel que Majed Dibsi Bulbul retrucará a toles entrugues de los asistentes.

*El Frente Popular pa la Lliberación de Palestina (FPLP) ye una organización revolucionaria marxista-leninista llaica d’estrema izquierda aniciada en 1967 por George Habash. Ye la segunda organización más grande de la Organización pa la Lliberación de Palestina (OLP), dempués de Fatah.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *